Memoirs of a Filmmaker
شب شد باز
مرسی...من فارسی فونت گرفتم
ولی باید دوباره به فارسی نوشتن خودم را عادت بدم....
+
نوشته شده در
2006/10/20
ساعت
1:4 AM
توسط Talieh Rohani |
HELP
I need Farsi font for mac.....t
+
نوشته شده در
2006/10/9
ساعت
8:51 AM
توسط Talieh Rohani |
خاطرات یک فیلم ساز
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
2009/4/21 - 2009/5/21
2008/10/22 - 2008/11/20
2008/2/20 - 2008/3/19
2007/11/22 - 2007/12/21
2006/9/23 - 2006/10/22
2006/2/20 - 2006/3/20
2006/1/21 - 2006/2/19
2005/12/22 - 2006/1/20
2005/11/22 - 2005/12/21
BLOGFA.COM